You and me and everyone we know

253683-16253683-17

idag är det tisdag, men dagen har känts som ungefär alla dagar utom just tisdag.
imorse började jag med att komma en timme för tidigt! till skolan.
dagen var lugn. första passet var det föreläsning om ungdomsbrottslighet och på eftermiddagen byggdes landskap på geografin...

jag har ont i huvudet och öronen.
vet dock inte riktigt om det är båda eller bara en som känns som båda.
det är illa!
vet dock inte om öron-ontet beror på flygningen...
london var mycket trevligt och så var även familjen vi bodde hos.
mycket av tiden spenderades på att hitta fram till sakerna vi skulle titta på, det bästa var nog tate modern, liverpoolstreet och neals street. och camden
i london inhandlade jag:
-en plånbok från abolut second hand ,som är en galet bra affär
-en t-shirt från camden, med tryck "keep it real" och ett super nintendo
- spindelmannen klocka från camden
-örhängen från Urban Outfitters, lite tråkigt men sant
-fin tejp
-7 vykort från tate modern.
sen tror jag inte att det var något mer jag köpte faktiskt.

jag tänkte gå och träna nu. jag har verkligen inte utnytjat mitt kort särskillt bra.
men det ska det bli ändring på.
 
idag lyssnar jag på Amy Winehouse - Rehab och Håkan Hellström- Bara Dårar Rusar in 
allt annat får jag ont i öronen av

adjö.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha du är finally hemma!!:D:D:D Lyssna på Familjen, du kommer få ondare i huvet av det, men detär värt det! Rehab...Du börjar ju bli som Chrille XD:P

2007-11-06 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0