Little darling I feel that ice is slowly melting

image13

nu är det  höstlov :D ...det känns mycket bra

jag lyssnar på You And Me Song med  The Wannadies och är glad.
jag å ciss ska strax gå å möta upp våra teaternördar tilll vänner.
sen ska vi hitta nånstanns att äta.

sista dagen såhär var ganska lugn. vi hade teori lektion i gympa på morgonen istället för på eftermiddagen.
sen var det geografi prov som inte gick så bra. sen var det engelska där vi tittade på film med
 nån engelsk komiker. sen åt jag lunch med sam.sam flicksen å simona.å sen var de boksamtal på svenskan.

jag fyndade två fina nagellack idag på hm när jag var där med mirre.
silver och mörk-rött.
su ska mina naglar bli silvriga. dock måste jag nog måla på balkongen då min papps å bror är över över känsliga mot nagellackslukt....

när jag skrev så kom jag å tänka på min tidigare blogg.  som jag tappade bort lösenordet till.
där målade jag mina naglar guldiga

mer än så var det inte ....
byeeee å adjöis ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

nagellakcs nörd! jag gillar iofs luften/doften mkt. Nu ska jag leta upp jenny som är bortsprungen med ludvig! hejsvej!

2007-10-27 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0