Something behind her heart wanted to kill what´s left of you

jag vet inte vad jag ska skriva. det är mycket jag vill skriva men jag vet inte riktigt var jag ska börja. 
    
helgen var bra. de var jätte mysigt att träffa gullona från hastings efter mycket långt uppehåll.
kanske att man får se delar av dom nästa vecka, men det vet man aldrig.

om min och cissis att göra på bussen-lista, så var det väl mycket som förblev ogjort.
Jag skulle nog framförallt skylla det på det dryga killgäng som vi delade buss med från stockholm.
Jag tror att dom klarade av fler punkter än oss.
 bla allsång, fråga alla på bussen vart dom ska, leka ap leken mm.
dock så pratade vi lite med några trevliga flicks som hade gått på sofia.(en punkt). en till blev det när vi fick veta var dom skulle.
när vi kom fram till gbg var vi lite tidiga. så ingen stod och vinkade när vi kom. inte heller efter en kvart hade någon kommit så vi började kännas oss bortglömda. efter att ha letat igenom centralen och sen gett upp och satt oss, blev vi hittade. det visade sig att våra uppmötare hade varit och försökt frälsa Chrill i en pingstkyrka...hmm

därefter började vår långa resa mot onsala. vi överlevde tills vi gick på bussen. då kom tusen fulla tjejer med party hattar på. dom sjöng alldeles för högt och falskt för våra res-trötta öron.  vi kom tillslut allafall fram till vårt slut mål. the house of the brittbergs.
natten var lång och vi lyckades hålla vissa oskyldiga föräldrar vakna alldeles för länge.
morgonen efter väckets jag alltför tidigt av att cissi och chrill pratade spanska(?)
dagen spenderades innen i gbg.med mycke fotografering och omkring vandring. desutom en nästan-misshandel med en tumstock.

kvällen utspelades i lisebergshallen där vi kom på att vi var mycket o-omtykta. tråkigt men sant.
kvällen innehöll även bla.
 svettig dans från vissa håll
 osvettig dans från andra
 ingen dans alls från några
kära återseenden både från hastins och andra håll
 ett fåtal bort-tappningar
 kindpussar till vissa från älskande ledare
gratis chips
mycket slager musik
ett mångtal " let´s go fucking mental"
okära återseenden..

vid tolv började vi bege oss hem med mycket godis och trötta fötter. sen blev det både lite surt och roilgt, beroende på vem man frågar,  två fick åka buss själva och lurade..haha 

resan hem till stockholm var trevlig och gick oväntat snabbt. innan vi åkte fcik vi av jenny och britts fina imm-hjärtan ritade på tågfönstret. det var fint.


jag höll på att ta bort allt jag hade skrivit och fick nästan en hjärt-attack....
nu borde! jag göra läxor, vilket jag nog inte kommer gör.hah

- idag är det 22 oktober! 4 månader sen midsommarafton prick.om du vet?

adios amigos å adjö!

Kommentarer
Postat av: Ciss

Hahaha ååh jag vill också skriva nåt sådär fint och roligt om helgen på min blogg, men jag orkar inte! Du har sammanfattat den väldigt bra och kort, mvg++ där;D

2007-10-22 @ 19:19:04
URL: http://hurtbullewannabe.blogg.se
Postat av: britha

fint, nån bild skulle göra susen:)

2007-10-23 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0