Här kommer lyckan för hundar som oss

253683-119


Lista

Idag är jag glad, därför att:
  • det är varmt och man kunde sitta ute utan strumpbyxor och ändå inte frysa.
  • jag har snälla vänner som ger mig fotoalbum
  • jag har två finfinfina blommiga koppar som jag hittade på Stadsmissonen
  • engelska-nationella-uppsatsen är skriven. jag höll på att dö av nervöshet imorse
  • det var soligt och lagom blåsigt när jag gick över bron hem
  • jag tjänade 150 pengar på attt hänga med en 5åring och spela tv-spel
  • på lördag ska jag och min lilla plupp å lite annat fint folk lyssna på bra musik.nu är det super hypat så det måste bli jättejättebra för att jag inte ska bli besviken. fast det kan jag inte tänka att jag skulle bli!
  • jag har 12 armband på min arm
  • mina skor är röda och lite för stora

Kan det bli mer värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0