Kanske är jag Kär i dig

dagar som idag är bland de bästa som finns. lediga måndagar gör mig glad.
jag köpte hallon-te. det luktar mycket och gott.
mindre glad blev jag alldeles nyss när jag spilde
varmtvarmt tevatten på min hand.
det gör ont som sjutton.
jag har varit och tränat med jenni och amanda.
sen åt jag pasta och nu känns min kjol väldans tajt och trång.


253683-78
bild från Hedi Slimane
det pirrar i min mage när jag träffar pojkar med tjocka svarta glasögonbågar

nu hade jag tänkt att gå till biblioteket och lämna försenade böcker.
jag får dåligt samvete av att lämna böcker försent. det känns så elakt.

chix


Kommentarer
Postat av: You know who

åååh jaa! Har du träffat nån särskild
eller är det bara allmänt killar med glasögon? jag blir så glad när jag stöter på tuffa killar med såna brills på söder typ:D Wiiie! Imorn ska jag äta semlor med Jenni, ännu mer Wiiie! Det blir ingen Grekland, men vi SKA åka på Peace & Love för jag får faktiskt det^^

2008-02-04 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0