Hey Little World

253683-51

jag har levt ännu en dag i mitt liv. jag har överlevt tillochmed.
inte gråtit alls. inte ens när jag lyssnar på moon river, bara nästan.

jag har jobbat hårt. från elva till fyra. varit trevlig och slagit in paket.
det värsta som finns är kunder som är sarkastiska och ironiska.
detta som egentligen är mitt special-ämne, förstår jag mig nu inte på.
det går inte att vara stressad och samtidigt förstå och skratta åt något ironiskt .
det blir kortslutning i min hjärna och jag kommer inte på något att säga.

dagens lilla fråga är om jag någonsin kommer få min
spindelmannen klocka tillbaka.
jag vill det.
---

Kommentarer
Postat av: C

Joho, den får du tillbaka, annars kan jag hitta en billig falska gucciklocka till dig i Thailand:P

2007-12-16 @ 13:59:02
Postat av: mb

i can tell, du får den tillbaka.

2007-12-16 @ 22:57:42
Postat av: M B

den för så mkt oväsen att jag knappt kan sova, men jag kommer sakna den.

2007-12-16 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0