Watch the rain dripdrop our joy away

253683-44


att jag äntligen är färdig med min uppsats känns underbart skönt! sent i natt blev jag färdig.
det känns ganska lungt nu frmåt, vilket egentligen inte stämmer...

jag hittade en super-låt igår och sen dess har jag lyssnat nästan oavbrutet.
lyssna på Le Dernier Jour med Kite här!

förövrigt är jag lite sorgsen för att jag bara har sett två avsnitt av julkalendern,
dessutom har jag ingen jul känsla.
Jag fick ett tuggummi paket av min mami idag. det var ett sånt med stora tuggummin
och tattueringar med kaniner runt om. det gör mig glad. dock tappar dom smaken snabbt och blir hårda så mina käkar håller på att trilla av.

adjö

Kommentarer
Postat av: Ciss

Du kan ta igen julkalendern på svts hemsida. VAd skönt med uppsatsen, känner också största lättnaden för jag har gjort sista provet innan jul. Det var största jobbigaste provet jag nånsin gjort:O. Det tog 3 timmar och jag hade inte lite skrivkramp sen
:( men nu är det över!!D:D:D:D Haha och nu kan jag allt om klimatförändringarna;P Yeeeaaah! Puss puss se u på lördag!

2007-12-07 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0