Bort mot solen

253683-37

jag saknar sommaren. ååååh!

jag såg på tv. det var ett program där dom skulle styla en tant.
innan var hon väldigt tantig. rutiga tant-byxor, grått hår. hon var tantig i störrsta allmänhet. en mysig tant´-tant.
sen kom någon och färgade och klippte hennes hår. en stylist tog fram massa outfitts som tanten fick välja bland. kläderna var i starka rosa färger, koftor med tre-kvarts-ärm och kjolar som inte satt hårt över magen.
deutom var det såklart strass på allt. jag hatar verkligen strass. usch! tillslut fick man se resultatet. hon var brun hårig, översminkad och nertryckt i en konstig lila ballong-kjol. det var hemskt .hennes mysfaktor sjunk till minus.
när jag blir gammal eller typ 60, så ska jag ha långt grått hår. jag ska bara ha stora bomullstunikor och tajts med konstiga mönster från gudrun sjöden.

jag ska till göteborg imorgon. det gör mig glad.
mindre glad blir jag när jag tänker på mina framtida skolveckor. jag vet att jag kommer sitta sista kvällen och göra allt. inte bra inte bra.

adjöken

Kommentarer
Postat av: C

Haha fin bild!^^ den har jag inte sett innan:O
Längtar också till sommarn, mucho mucho!
Hatar det där programmet, fast ibland blir dem faktiskt snyggare.

2007-11-23 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0