Häll ut havet ända bort till horisonten

Jag har nu lyckats ordna utseendet på min lilla fina blogg och känner mig mycket glad.
Det blev väldigt vitt men jag är nöjd.

på min minus lista idag :
-det känns som om mitt huvud ska sprängas för att jag är förkyld.
- mandarinerna i skolcafet kostar 5! kr. det är riktigt skruttigt att dom ska ta feta överpriserna på allt.
- all snö som kom blaskar bort
- när jag handlade på ica fick jag en krona förl ite tillbaka

plus listan idag:
+ jag åt pankakor till middag
+ jag träffade jenni, superkort men ändå
+ jag fick 15 mandariner för 15 kr på ica. om jag vill käna pengar kan jag sälja dom i skolan, dyrare än på ica men billigare än i cafet
+ det ös-snöade idag och det var mys!
+ jag har skrivit färigt min disposition på krim. 
+  jag hittade ett busskort som gäller från16 nov till 16 dec.
+ jag har köpt biljetter till jennis körs adventskonsert

nu ska jag gå och räkna i min matte bok. hurra

puss adjöken


Kommentarer
Postat av: Cish

Hahha mandarin och snö-yra! Haha söt du är!^^ Fint det blev när du redigerat bloggisen:). Have it good!

2007-11-14 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0