this is london calling

detta blir mitt fortsa utlandska inlagg.
for tro det eller ej , sa sitter jag pa ett litet internetcafe i greenwich och skriver.
dagarna har har varit mycket trevliga och vi har hunnit med massa saker.
igar var vi pa camden market. jag hade dock inga vidare stora forvantningar efter besoket i sommras. men nu hittade vi den battre delen. jag kopte en spindelmannen-klocka och en t-shirt.
jag har aven hunnit med att vara en riktig art-lover nar jag hangde pa tate modern en hel dag och imponerades av
andy warhol och picasso. det var nis!
i fredags var jag vid liverpoolstreet och tittade i coola second hand affarer. jag kopte en planbok och blev glad.
igar var det bonfirenight som tydligen ar en mycket stor hogtig har och vi var ute och tittade pa fyverkerier. i borjan tankte jag pa hur mycket jag faktiskt gilla fyverkerier men efter en halvtimme sa onskade jag att de skulle ta slut. vilket dom tillslut ocksa gjorde.
det kanns skont att vara ledig imorgon och slippa sondagsangest.

just nu sitter jag mittemot kyrkan i "4 brollop och en begravning"(filmen). jag kanner inte igen den men det ar fortfarande ganska tufft.
 
nu har jag antligen ocksa last ut harry potter! det kanns hemskt, jag vill inte att det ska vara slut! usch

 adjoken

Kommentarer
Postat av: Cissi the jealous

Asså du fattar inte hur avundsjuk jag blir på dig när jag läser det där, låter jättejätte kul:D. Här i Sverige har det snöat och jag sitter och tittar i Apollokatalogen för att glömma bort verkligheten. haha Andy Warhol är ju min idol hörru:P Vi får höras sen när du kommer hem, antar att du har en massa coola bilder:D Puss puss

2007-11-04 @ 16:28:37
Postat av: britt

underbart moa, hur hann du läsa ut den btw. begravnign kan man inte gå på man inte känner. låter nice iaf puss

2007-11-05 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0