You gave me someone to love, and I really owe you

253683-36


idag är en glad glad dag! sådant är alltid kul

Maia hirasawa var underbart bra igår. hon spelade alla dom bästa låtarna och var allmänt söt.
 jag köpte hennes skiva och fick den singerad.
på rival spelade också jonna lee och salem al fakir som också very bra.
jag kan inte sluta lyssna på skivan , försöker bestämma vilken låt som är bäst.
men jag kan inte bestämma mig en av dom är allafall gothenburg.
alla som inte lyssnar på den får straff!

efter skolan besökte jag och mirre återvinnarna, som måsta vara den enda second hand affären i stockoholm som faktiskt går att handla i utan att gå i konkurs.
för 105;- fynd-köpte jag 3 koftor, en väska, 2 par örhängen och 3 brochar.

nu ska jag måla på avskavt nagellack, räkna i min lilla matte bok, tänka på min kriminologi rapport, möblera klart mitt om-möblerade rum och ringa lite till göteborg.
ADJÖKEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0