H-H

Happy Hour

jag känner mig glad. allt känns allmänt trevligt.
fredagen ska uthärdas och sen är man fri i ( mitt fall) 10 dagar :D jaaaa
imorgon har jag geografiprov. dock bara ett g-prov. men jag har tappat bort min geografibok! ojoj
jag har försökt att plugga ändå med hjälp av min so-lärar-pappa och hans gamla böcker...
vi får se

höstlovet är från ikväll totalt fullbokat för min del.
har man idag inte fått en schema ladg tid har man anntagligen väldigt liten chans att få träffa mig.
dock kan man skriva upp sig på reservlista om någon skulle avboka...
morgondagens kväll ska spenderas med jenni, cissi mfl.
lördagen är en helt total elinochmoa-dag, till för onödiga viktigheter
söndag kommer martin och fyller min tid ända fram till tisdagen
då jag ska klämma in siri tills onsdag kväll då jag ger mig av till london med päronen och mårten.
sen kommer jag hem på måndagen och därefter är verkligheten tillbaka.

jag var barnvakt idag. jag var trött och dom ville inte lyda riktigt mig först .mendå mutade jag med glass.
men sen glömde jag glassen i väskan.hah. när jag hade gått ringde dom och frågade var glassen var...

harry potter har blivit min nya bästis...det är han och jag nu!
jag blir bara mer och mer nördig. det är hemskt men sant
nu ska jag gå och läsa 
hälften kvar

godnatt å adjöööö


Kommentarer
Postat av: Cissi

VA!? Ska du inte vara med på filmkvällen på söndagen??? Trodde jag:'( Jaha ska vi ses imorgon, det visste inte ens jag! HAhahaha älska missförstånd!

2007-10-25 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0