I am livin out the life of a poet

253683-86
 (bild stockholmstreetstyle)
glasögon är ett återkommande tema här

jag har lovat mirre att följa med och prova ett par till henne imorgon.
fy tusan vad orättvist. hon vill ju inte ens ha glasögon!

det var den perfekta dagen för friluftsdag idag iallafall.
det var sol och lagomvarmt.
vi gick en mil och ingen ramlade i leran.
sånt är ju alltid bra.

jag älskar att någon har beskrivit
intressegraden på blondinbellas blogg med
"lika intressant som att sätta sig ned för att se
 på när målarfärg torkar."

igår var jag och gjorde allergitest.
det gick bra. det gjorde inte ont, det var inte så läskigt
och jag var förmodligen inte allergisk.
men sen skulle dom ta blodprov. jättemycket i armen!
jag hölll på att dö. jag blir lite yr bara jag tänker på det

imorgon har jag spanska prov och det är alla hjärtans dag...wow!

funny little frog -belle and sebastian 

chix

Kommentarer
Postat av: c

Fuskigt för henne! Din dag kommer...

2008-02-14 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0