Jag ser ut som in i norden, men ändå är jag bäst på jorden

253683-79

muuu! jag missade gossip girl. det är förövrigt det enda programet jag (försöker) följa.
men det går aldrig .jag missar alltid allt jag vill se.
och nu kan jag inte hitta om det är någon repris nån gång. ååh!

jag var och tränade. helt själv eftersom alla var upptagna med
att vara sjuka, ha matteprov, köra och gå på bio.
men det gick bra ändå. jag överlevde.
 
jag har börjat kolla upp festivaler. nis.
frågan är bara vilken som är bäst...

Jag är det fulaste som finns -Jojje Wadenius

 chix å ciao

Kommentarer
Postat av: Cish

Älska Kalles klätterträd, ååh man kommer ju och tänka på när man var liten^^

2008-02-07 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0