Dear dear friend

253683-76

253683-77
ja...
jag var på junibacken idag och pratade om jobb. det gick utmärkt.
dom verkade redan vara klara med att jag skulle jobba där.
jag fick åka sagotåg och fika. sen fick jag se personalrummet och lagret.
jag är så duktig. det kunde ni inte tro va, att jag var så bra!

sen var jag på myrorna och hittade en fin blommig grön klänning. se ovan!
tanterna i affären avundades mitt fynd.
men jag måste sy lite i den. för den är för lång.

nu har jag beslutsångest för om jag ska träna eller inte.
jag borde men det är så joooobbigt att gå dit. muuu!

idag råder jag er att lyssna på Hotel Song med Regina Spektor Begin

chix!

Kommentarer
Postat av: C

Somrigt värre! Åååh jag vill också jobba på junibacken, gud va mys!:)Vi var mucho dukto som gick och tränade!;D

2008-02-01 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0