Down In The Past

253683-100

Det är 3 mars.
Är det någon mer än jag som undrar var fabruari tog vägen!
För er som inte kommer ihåg kan jag påminna om att min
födelsedag infaller om tio dagar från idag.

Jag köpte en kläning på myrorna. Den var blå med rosor på .
Som ni kanske förstår var den underbart fin .
 Med CSN kortet fick jag 17.50;- rabatt. Finfint!

Att lyssna på när Björk sjunger Leaving on a Jet Plane är bra.
Vad jag inte förstår är varför den är med i filmen Spirit. En tecknad film om hästar...

Chix!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hahha söte ;D

2008-03-03 @ 18:07:32
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

2008-03-03 @ 18:10:50
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: siri

åhh du hittar alltid bra fynd jue! din lyck-ost :)

2008-03-03 @ 20:24:17
Postat av: Cissi

Ojoj megamycket kommentarer, jättesöt figur på bilds^^. Jag VET att du fyller år, ser fram emot det, jag kan komma och fira om du bjuder på glass eller kladdkaka. SLUTA FYNDA hörru! Jag har inte tid att köpa något mer än anteckningsblock till mig själv, jag håller på att bli riktigt utflippad, jag måååste shoppa!!!

2008-03-04 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0