Är det på riktigt eller drömmer jag

253683-141
jag tittade på baksetmatch igår. på riktigt, inte på tv.
jag visste inte att jag kunde få sån tävlingsinstingt
bara av att titta på sport.men det var spännande.
semifinal och dom förlorade med två poäng.
det är sorgligt att se folk gråta när dom förlorar.
roliga observationer är att pojkars röst blir ungefär
tio gånger mörkareän vanligt i sportsammanhang.
Sen blev jag lycklig när jag fick skjuta efter matchen.
Jag har knappt rört en basketboll
sen jag slutade. sorgligt men sant.
lite sentimental blev jag igår.
 gå från att spela hela tiden till inget alls är
ganska stor omställning.

Jag har lyssnat på Mississippi kan vänta hela dagen.
Jag blir ledsen och får abstinens om jag inte får höra
den hela tiden.hela tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0