folk-rusning i bloggen!

yes! jag har fått två komentarer, mina två första. Tack jenny!
deutom har cissi läst och hyllat mig. OCH den 18 augusti var det 31! personer som läste .
hurra jag är populär!?

mitt liv har fått en ny start...gymnasie-tiden. det är hemskt och läskigt och
jättekul på samma gång,vilket reulterar i att jag inte riktigt vet vad jag känner.
idag har jag iallafall köpt ett block med flikar så att jag kan använda det i, hör och häpnad!,
sju ämnen. jag fyndade även två stiftpennor, eftersom det är roligare att skriva med sådana.

imorgon är det den riktiga första skoldagen efter schemat.
vi kommer för första gången träffa alla treor och tvåor som kommer doppa våra huvuden i toaletterna och putta in oss i skåpet och bara göra skoltiden allmänt svår och läskig .

farväl och adjö!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, söta Moa! fler kommentarer blir det :D
puss ;)

2007-08-24 @ 23:10:10
URL: http://www.jennylooo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0