heta dag

efter ett lång-långt sommaruppehåll tänkta jag skriva ett nytt inlägg på min fina blogg. jag blev först väldigt glad efter att ha spanat in statistiken över läsare då den var ganska hög. senare kom jagf dock på att det var jag själv som hade varit inne och läst...jaja.
denna dag var dödande het då jag inte orkade gå ut ,utan låg och stekte på balkongen. sär jag roade mig själv genom att lyssna på hassan, riva ut bra sidor ur tidningar och läsa harry potter. jag har fortfarande bara läst knappt 100 sidor och är fortfarande livrädd att någon ska berätta vad som händer.
vid fyra orkade jag mig ändå ut och gjorde min m ammi sällskap för att hämta några kataloger i en affär. jag kollade myrorna och köpte en väska. sen gick vi vidare mot nytorget för att köpa glass. på ah´s glassbar provade jag en ny smak, marsipan. som visade sig vara en ny favorit... jag gick även in på stads missionen. jag trodde inte att det var någon affär att hitta något bra i, vilket visade sig vara fel. jag fyndade en klänning och en kjol. nice!
eftersom min dator blir galen när jag försöker lägga in bilder, blir det inga såna idag.
hej hej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilken härlig dag du verkar ha haft! Du e bara så himla bäst Moa-Poa! Jag e så glad att jag träffade dej!!<3

2007-08-19 @ 23:22:08
URL: http://www.jennylooo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0