She's as indifferent as I am

det är en ynka vecka kvar till julafton.
jag tänker att det borde göra mig riktigt lycklig,
men julstämningen och känslorna för julen är inte som dom en gång var.
det känns klyschigt att säga det men julen som när jag var liten var inte såhär.

idag bakade jag julgodis. knäck, kola och marsipangodisar.
knäcken blev perfekt och kolorna blev lite för hårda.

vad som piggar upp mig idag är iallfall att antalet
skoldagar bara blir mindre och mindre.
imorgon ska vi på museeum på förmiddagen och sen inget mer.
onsdag är sista vanliga dagenoch jag undrar
hur vanlig den egentligen kommer bli.
vad som gör mig ännu gladare är att vi på fredag ska till
 cissis land och mini julfira. mysmys!

jag känner mig egentligen inte så glad. inte ens att måla naglarna hjälper
jag tänker på sorgliga saker .
stora och viktiga saker ochmindre problem,
som min döda kanin och min stulna cykel.
jag får ångest för att jag inte har bestämt vad jag ska göra på nyår.
 just nyår känns så typiskt att ha ångest för. nästan något obligatoriskt.
men alla jag känner  har ju nu bestämt sig för att resa bort.

jag orkar inte med allt just nu.

253683-99

det känns som allt hade varit lättare om det var sommar. allt!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-17 @ 23:03:00
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Cissi

Älskar dig Moa! Du ska inte va ledsen, allt kommer bli bra, ta inte nÿår på för stort allvar, fira med Johannes, det skulle jag vilja göra nån gång. Jag ska allt smitta av mig med min gladhet. Det mesta som ligger bakom min gladhet är för lite sömn och en knäpp hjärna. PUSS PÅ DIG!!! Vi ska ha såå mysigt på fredag och lördag!:D

2007-12-18 @ 19:42:25
Postat av: siri

va inte ledsen min vän! du finns i mitt minne på en liten pinne :)

2007-12-19 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0