Vi kan följa mina spår hem

253683-46


idag är det alltså nobeldagen. sånt är ju alltid spännande.
jag skulle egntligen jobba idag men det behövdes inte så istället så drog secondhand-klubben till t-centralen. klubben hade nämligen fått ett tips om att SL sålde ut gamla hittegods.billigt!
när vi gick förbi fönsterna in till hittegodsen blev vi lyckliga . vad vi såg var ett rum fyllt med fynd.
vilket sen visade sig vara fel. det var hittegodsavdelningen och alltså inget att köpa.
istället fanns det ett lite litet skruttigt hörn med gamla filmer, många glasögon och solglasögon. desutom kunde hon bakom disken stolt visa upp en glasmonter med lite finar saker såsom dekoration till bröllopstårta( som jag faktiskt undrar hur man kan glömma på tåget) och märkessolglasögon. jag hittade iallafall en liten finfin väska och ett par solglasögon ,trots den opassande solglasögonsäsongen. sen gick vi vidare till myrorna. det var första gången jag var där men det var bra och stort. jag var väldigt nära att köpa ett par skor. men tog tillslut mitt förnuft till fånga föra mina julklappar inte ska få lida.

i helgen bakade jag lussebullar det var mysigt fast jag lyckades bränna en plåt. illa.
nu är det julafton om prick två veckor. inga julklappr är köpta inte bra. jag vill köpa julklappar som är bra och uttänkta. inga vad-som-helst-i-sistaminuten-julklappar! nejnej

Columbus -Kent  
kent är något nytt. den här känns viktig

 adjö ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lets köpa julklappar, ska vi Moa, ska vi?
Hitta bra ställe med billiga klappar.
kent är ganska bra dom, iaf vissa låtar:)

2007-12-11 @ 19:04:33
Postat av: C

Moa, visste du att jenny var inlagd på BUP? Lilla Jenny:(

2007-12-11 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0