första skrivningen

jaha. det här är invigningen av min nya blogg. egentligen också en fortsättning på den förra nya där lösenordet försvann...
dagen har varit glad. och detta fast jag både har haft no och so prov. på hemkunskapen som för övrigt var den sista, lagades efterrätter. jag johannes och lukas bakade en mkt. fin paj. sen var skoldagen slut och veckan också trevligt nog. jag gick till nytorget för att möta min mammi,  vi skulle leta klänning. hittade en finfin och, hör och häpnad,på  lindex!  jag hittade desutom ett par skor och ett nagellack i min nya favorit färg, lila. nice
just nu lyssnar jag igenom sahara hotnights nya skiva . bra är den!
jag försöker komma på något klyftigt att skriva, men det får nog vänta till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0