I open my mouth and I try and i try, But no words come out.

253683-35

igår gick " en kärlekshistoria" på tv. jag såg den med siri och satt under hela filmen och kände mig lycklig.
så fort jag bara tänker på den får jag lyckliga känslor i magen.
det är min älsklings- kärleksfilm. den är underbart bra.

jag gick in med knät i en dörr imorse och nu har jag värsta bulan. det gör lite ont.

idag fyller Amanda år.grattis!

 jag lyssnar på Nothing came out med Modly Peaches.

fast ikväll är det Maia Hirasawa som gäller
puss adjö

Kommentarer
Postat av: C

Ååååh jag också den, inte hela men nästan! Den blev seg i slutet, men annars jättefin^^ Hoppas ni får kul ikväll!

2007-11-18 @ 16:46:23
Postat av: Anonym

Haha jag har sagt till Anna att hon ska smsa elin, julia och josse om när vi ska ses och att dem ska titta upp ställen dok vill till, detsamma gäller dig, När kan du? Titta upp ställen du vill till, typ på Appollos hemsida eller nåt, men titta bara på Grekland!:P

2007-11-18 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0