Oh there's a very pleasant side to you, a side I much prefer

253683-15

det är hääärligt att sluta fem och få gå hem i mörker. när det desutom regnar känns allt ännu bättre!

jag gick in på datorn för att skicka ett mail till min mentor vilket jag såklart inte har gjort. utan jag lyckades göra andra trevliga saker.
dagen var ganska skön trots att det var onsdag. på krim.lektionen levde vi verkligen upp till vårt rykte som tjej-klass, då platttänger och hårtyper var heta disskusionsämnen.
sista lektionen var en och en halv timmes matte. jag får alltid ont i huvudet på den lektionen, fast idag fick vi sluta när vi hade gjort klart en sida. 
det blev ingen träning igår jag fastnade i min säng med cissi oc-box istället. men idag finns inga undan flykter för jag ska gå med jenno-penno. nis!
 adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0