Pretty as picture, dancing the night away

253683-31


Jag lyssnar på living in america med the sounds.
det känns ganska roligt och jag blir lite nostalgisk på ett konstigt vis.

Idag var en glad dag.
det var hemskt att gå upp imorse och jag hoppades på att jag blandat ihop dagarna och att det faktiskt var söndag. vilket det sorgligt nog inte var.
Vi fick tillbaka våra essays på engelskan och det gick br och då blev jag glad.
Spanskan var utan lärare så vi gick till chutney och åt och spanskade oss.
eftersom jag inspereras av andra bloggar kan jag upplysa er om att jag åt kikärtsbiffar och potatis. 

sen jag kom hem har jag lyckats göra ingenting jättelänge.
jag pratade med anna, jenni å elin har sett oc och nördat på datorn.   
på fredag ska jag till pando som snart fyller 16! hurra. presenter måste inhandlas, vet dock ej vad.

lördagen blir det antagligen siri-täff.
söndag är det maia hirasawa och salem al fakir på rival. vilket ska bli kul kul kul!

ett tecken på att jag läser för mycket modebloggar var idag nnär jag tittade i skolkatalogen.
Jag såg en tjej med ett snyggt halsband och tänkte direkt kolla på texten under varifrån det kom.
sen kom jag på att sånt tyvärr inte står i skolkataloger.

jag längtar till julen och till gbg. jag gillar inte att längta.
adjöken!

Kommentarer
Postat av: jag

Ska du till Gbg?
Du o jag på fredag, köpa present, har dock inga penagr eler hundra kronor vi får se.:P

2007-11-14 @ 11:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0