Under det här täcket heter vi Peanut och Sailor

aaah! jag är så trött att jag håller på att dö. jag förstår inte hur jag ska
 orka ta mig upp från stolen packa och ta mig till tåget. 
desutom regn-snöar det, jag har lock för öronen och är
sönderstressad för min otroligt fullpackade nästa skolvecka. ja ja

jag hittade en sida ur
 "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket"
av Gunnar Ardelius. som för övrigt är en av mina favorit böcker.

"min smak har förändras . kärlekssångerna på radio har börjat
beskriva hur allting verkligen är.
jag är inte säker på att jag klarar av att vara lycklig,
det känns som om jag är gjord av trolldeg.
jag vill inte vara kär på det sätte, som alla andra tråkmånsar.
vår kärlek är annorlunda. den handlar om oss"

nu ska jag samla min krafter och resa mig här ifrån.
adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0