Dress up in you

jag åt glass. vanilj glass. så där amerikanskt direkt ur paketet. jag å från mitten så att det blev ett hål . man såg botten på glassburken och jag åt hålet större. min tunga blev alldeles kall så att den nästan kändes bränd. sen åt jag en mandarin och lyckades skala av skalet i en enda stor bit. då får man egentligen önska sig något. men jag visst inte vad så jag önskade inget. sen ringde mamma och undrade om vi hade någon wook-sås i kylen. det hade vi inte. sen la hon på i örat på mig.jag lysnnar på belle&Sebastian igen, eller kankse fortfarande. det har gått massor med tid, jag har skrivit 143 ord i min uppsats tiden går snabbt men allt går ganska segt. 500 ord var inte så mycket som jag trodde. men tar tid som skulle kunna ägnas åt annat.
500-143=357. 500 ord är ju knappt en a4 sida
här ovan har jag skrivit 153 ord... jaja

haj å adjö

Kommentarer
Postat av: Cissi

Öh, åt du glass a la american utan mig:O! Jag gjorde mycket bättre saker än dig, jag ägnade mig åt välgörenhet och stöd i helgen, men du äter glass du...Besviken på dig:P

2007-10-15 @ 10:18:47
Postat av: Cissi

Öh, åt du glass a la american utan mig:O! Jag gjorde mycket bättre saker än dig, jag ägnade mig åt välgörenhet och stöd i helgen, men du äter glass du...Besviken på dig:P

2007-10-15 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0