fem myror är fler än fyra elefanter

jag har 5 punkter som jag måste skriva ner innan jag glömmer bort att jag tänker på dom!

1. maia hirasawa! jag har börjat lýssna och hon är underbart bra! hon spelar på rival 18 nov.
   dit vill jag!
2. jag har glömt att boka sts biljetter! åhhh jag är så dum. dock är jag inte ensam utan elin har också glömt. senast 5 okt stod det ju! oj oj
3. Jenny har en ny blogg!
hurra !http://jeeennyyy.blogg.se/ läs!
4. usch jag blir så himla ledsen när jag hör om den killen som bliv misshandlad till döds.
han skulle precis fylla sjutton och alla jag pratar med tycks känna honom. jag mår nästa illa
när jag tänker på det . det är så hemskt hemskt hemskt! det är att fall en minnes-stund på
sergelstorg på fredag kl.17.00 -18.00.
5 idag gick jag typ med i skoltidningen med simona och mirre. det va vi och tre killar i trean.
jag ska försöka locka dit jenni å amanda också, för dom går ju tillochmed forskning journalisitk!
haha det var kul

nu var det nog inget mer...
adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0