He has those wrinkles close to his eyes

som vanligt borde jag göra bättre skaer än att sitta här. idag är det svenska som ska skrivas,
 vilket inte känns jättejobbigt. bara lite.

jag har varit sjuk idag. jag läste lite, men dagen gick väldigt snabbt
och jag gjorde inte så himla mycket.
jag somnade i soffan och drömde att jag var på frisks å svettis i brännkyrka-hallen,
det var folk där och tittade så jag vågade inte ta av mig min tjocktröja för att jag
trodde att jag skulle få svett fläckar på mitt linne under...det var lite konstigt.

på begäran från vissa håll ska jag försöka in en bild för att pigga upp lite...vi får se hur det går eftersom jag inte har lyckats innan.

och nej det funkar inte nu heller....
men håll ut tilslut så kan det väl gå. men inte idag för nu ska jag läxa mig!
adjöken

Kommentarer
Postat av: britha

Först! inte så svårt iofs, men coolt att vara nästan live, för just nu du aknske redigera ditt inlägg vad vet jag?
Beatrcie hade visst ett kort på mig på facebook såg jag, det hade ja missat.

2007-10-23 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0