Hip Teens (Don't Wear Blue Jeans)

nu kom jag på en rolig sak som jag har sett någonstans.
artister jag gilar från a-z...om det funkar

A rtic Monkeys
B elle & Sebastian
C ardigans
D aniel Lema
E
F
ranz Ferdinand, Fritjof & familjen
G
H
åkan Hellström, Holy roman empires
I ´m from barcelona
J ohn Lenon
K
L
ars winnerbäck, Laleh
M aia hirasawa, Mando Diao
atasha Bedingfield, Norah Jones
O
P
eter bjorn & John
R egina spector,
S ahara hotnights, Salem al fakir, sugerplum fairy
T
U
V
W
hyte seeds
X
Y
Z
iggy marley
 nu orkar jag inte komma på fler ja får väl fylla på senare.
good bye adjöken

Kommentarer
Postat av: Cissh

Men hallå, du har ju inte så många alls hörru!:P Mohihihi

2007-10-15 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0