You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Staring Straight At Me

Idag är en hemsk dag! allt är fel.
jag försöker skriva en engelska uppsats. jag har skrivi en rubrik och inledning på 47 ord. alltså är det 453 st ord som måste tillkomma!
hade jag haft tid att gå ut så är det ändå kallt kallt kallt och grått som bara den!
desutom fick jag nyss två sms, vilket skulle kunna vara roligt om det inte hade handlat om pengar som jag var skyldig!  åååh!
jag lyssnar på Belle and Sebastian och försöker att inte börja gråta av all depighet!
tänker positivt :
jag ska till gbg om 5 ynka dagar.
det är höstlov om två veckor, och då ska jag till london!:D
eehhhh...jag kommer inte på något mer positivt.
bara dåliga saker som att jag borde städa mitt rum läsa ut en svenska-bok räkna matte!
ännu mer ångest får jag för att jag sitter och skriver här. det tar sån jävla tid!onödigt onödigt!hu

Belle and Sebastian-Seeing Other People

Adjöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0