Lyssna till samma regn

Nu är det vår, påriktigt tror jag.
Sen i söndags har alla dagar kännts som så.
då hade hela stockholm gett sig ut på gatorna utan
 jackor och med solglasögon. äntligen.
allt blir så bra. det är inte ens jobbigt att sluta kl. 5 med matte.
det är fint att få ha på sig vårjacka och hittar  alla saker
som legat glömda i fickorna.
jag hittade att par örhängen, lite pengar och ett skärp.

jag tror att min nya bästa låt på håkan-skivan
är Kärlek är ett brev skickat tusen gånger .

nu ska jag gå och måla min naglar röda.
chix!

Kommentarer
Postat av: C

Muu, det är min låt!!

2008-04-04 @ 11:02:48
Postat av: siggis

gud vad härligt det låter! men det känns faktiskt som om alla trötta och sura blir glada när våren kommer, so do I.

2008-04-05 @ 12:46:05
Postat av: Anonym

Hahaha hur är det möjligt, vi skriver typ likadana inlägg med tre timmars mellanrum? I promise, hade inte tittat på ditt inlägg när jag skrev mitt!

2008-04-06 @ 14:26:22
URL: http://hurtbullewannabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0