Can't we laugh and joke around?

253683-90

pappa påpekade när jag kom hem med yttligare 2hand-fynd att det inte längre skulle vara fynd när jag var tvungen att köpa ett rum till dom.
det är nog sant. min garderob är på tok för liten nu.
 
dagarna går snabbt och nu är det bara 4 dagar till lov. man kan bli lycklig för mindre.

jag har upptäck arctic monkeys igen! hurra för det.
därför råder jag er att lyssna till mardy bum.
tråkigt för er är dock att den bästa versionen är när mårten spelar den.

ajö

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in http://baehrendtz.blogg.se ;D

2008-02-18 @ 20:35:50
Postat av: Anonym

Mycket bra är dom! Mer Second hand shopping på lovet?:D Plupppuss

2008-02-19 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0