Kan du möta mig på bänken

dans 3


jag har nu levt livet i två glada dagar med siri.
igår gick vi i kylan genom tanto. vi tittade på barnen som åkte pulka.
vi gick ner till street. att fota spegelväggarna där är
väldigt tacksamt. det blir alltid fint.
vi såg på flashdance och önskade att vi kunde dansa.
vi sjöng beatles och maia hirasawa.
idag har vi dansat hela dagen. från morgonen tills det blev mörkt
o jag var tvungen att gå hem.dansat  i pyjamas i ett vardagsrum.
först till dolly parton och sen 60-tals hits.

jag har börjat lyssna sönder min julklappsskiva.
säkert!´s skiva som heter säkert!. jag älskar den.

Dansade brevid dig
Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej

nu när cissi är i thai, får jag inga kometarer längre. trots att jag vet att ni läser!
det gör mig ledsen, så nu måste ni allafall skriva typ "jaha!" eller 
"guuud va trevligt" eller något annat snällt!

253683-56


dans


253683-67


dans 2

Kommentarer
Postat av: siri

det var glada dagar med dej! :D du får komma och dansa i mitt vardagsrum någon annan gång snart! puss

2008-01-06 @ 16:51:55
Postat av: hemlig vän

gillar din blogg!

2008-01-08 @ 17:12:24
Postat av: Cissi

Haha men nu är jag hemma!´
Men du kommenterar ju inte min längre så då kanske jag inte kommer kommentera din så mycket mer du!*Räcker ut tungan*

2008-01-10 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0