Yes, vi har fått armar!

jag känner att det är alldeles för mycket saker
som jag stör mig på just nu.

jag hatar att sluta kl 5 och få gå hem i kolmörker.

jag hatar att bilddagboken lyckades slarva ut alla
lösenord och e-mail adresser så att man är tvungen
att byta överallt. och då aldrig kommer ihåg det nya!

jag stör mig, men vet inte varför, på att cissis
skolkock heter kock i efternamn! hallå hur går det ihop.

nästan mest av allt hatar jag fotbollsgalan.
eller varför heter priset  till tjejerma "bästa damspelare"
och till killarna " bästa fotbollsspelare"
hallå hur går det ihop!
varför är priset till bästa damspelaren ett litet stopp mitt i galan
och varför är priset till bästa herrspelare galan slut och höjdpunkt.
Zlatan får komma upp på scenen och alla ställer sig upp
och han blir dränkt i guld konfetti. hallå!

men bilderna från Fulheten gör mig glad.
253683-71


253683-72

253683-73

chix!

Kommentarer
Postat av: siri-piri

upp till kamp!

2008-01-24 @ 16:36:12
Postat av: C

Nåt värt att kämpa för. Jag ska fråga min käre kock, hahaha. Jag stör mig på att min skola älskar elevtortyr, dem går typ in och skrattar när vi gråter åt att vi har så mycket skolarbete att göra. Kommer du och hälsar på i imorn?:)

2008-01-24 @ 19:45:30
Postat av: Anonym

Måste skriva en sak till, jättefin bild du har!:) Plupp plupp vi sespå lördag

2008-01-24 @ 19:46:29
Postat av: doria

zlatan är bäst, jag som följer fotboll inser att en damfotbollsspelare är just en damfotbollsspelare, dom är sämst och borde inte ens vara med på fotbollsgalan eftersom fotboll och damfotboll är två olika sorters sporter. Damfotbollen snittar 500 pers per match, herrfotbollen 10000. Det är sjukt hur mycket uppmärksamhet dom får om man ser på vilket intresse som egentligen finns. btw ser inte fotbollsintresserade
å den där galan utan bara vanliga svennar, så galan har ingen betydelse, den är inget att hetsa upp sig för.

2008-01-26 @ 14:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0