To china with love

Lyckligare dag än den här är svårt att hitta.
Det är sol-soligt och jag inviger min blommiga klänning.

253683-102

I torsdags dansade jag till mando diao. det var det bästa någonsin!
Dom bästa låtarna spelades och publiken var glad och dansig.
Att desutom få se Adam Tensta och Those Dancing Days var en superbonus.
253683-103

253683-104

253683-105

Igår var jag på värmdö, trodde jag, men tydligen var det Nacka och dansade till bra band igen.
 Tabasco Stockholm och andra spelade bra musik.

Ikväll ska jag med Yasmin på dokumentärfestival.

Adjö och glad kvinnodag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sluta shoppa, galning!
Jag har färgat håret!!! Gud vad du har mkt för dig, trevligt med konsertet:) Jag gör ett finfint fotoalbum från Hastings som du kan få se när det är klart. Nu blev allt väldigt osammanhängande, men sånt e livet! Jag ringer dig nog nån dag:D

2008-03-08 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0